Satan, vilken urusel dag.

Ja, för det är så jag säger det.
Urusel dag, två plus den här dagen. Eller förresten tre =)
Ett: Mr.M kom till skolan två timmar tidigare bara för att förhöra mig. Godingen min!
Två: Friida kom och åt med oss i matsalen ;D Mysigt!
Tre: Det fina, soliga, milda, icke blåsiga vädret! Mycket stort plus må jag säga.
Annars har jag förövrigt inte mått sådär jätte bra idag! Har vart trött (måndagar, suck..) haft en väldig huvudvärk, och sen när jag kommer hem nu, ska ta mig en avkopplande stund med lite spelande så är alla servrar nerstängda >.<
Och ingen skriver på msn heller, och ingen Mr.M kontaktbar som man kan prata lite med! Fnys...

Sture har iaf bakat, eller hon gjorde det igår, men jag provsmakade idag! Mums!

Ps. Hampus är borta igen :/ Ds.

Puss//Karin

Postat av: Wicky

Stackare, han kommer säkert hem snart igen :)

2008-02-19 @ 16:32:06
URL: http://petalicewitch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu