Seg som en deg

Jag är seg.
Nej, inte bara jag föressten, min dator också! >.<
Är inte det bland det värsta som finns? När ens dator är så långsam att man skulle kunna ha åkt till Forshaga och tillbaka innan internet ens har fattat vad startsida är.
Sånt hör väll till.

Detta har varit en sådär dag. Började ganska bra, var god mat i skolan också. Men efter det har jag bara sett en ljuspunkt.
När Lina och Sandra kom förbi en litta stönn. =) Vi diskuterade ett kommande kalas! Skojs
Idag har jag hunnit blivit lovad fem saker, fyra av dom fem abdikerade.
Jag blev sviken, det kanske inte var stora saker som dom lovorden höll, men det är principen jag menar.
Att lova och sedan hålla, är något jag är en stark förespråkare för. Som även bara växer sig starkare ju mer svikna löften jag får.

Fem löften, en enda som höll vad den hade lovat! Svagt
Tack, L!!

Sitter för övrigt och pluggar, nej nu ljög jag, jag ligger ner i min säng och pluggar. Var bara tvungen att uppdatera bloggen, vilket är (tyvärr) ganska sällsynt dessa dagar.
Kan skylla på mycket Kemi plugg, men i morgon gott folk, från klockan 13.00-16.00 sitter jag och skriver det där himlans provet. Skönt. Såna här dagar hatar folk mig, när jag berättar att jag lägtar efter provet.
Men de gör jag, bara för att då är de över! =)

Puss//Karin (sviken, again)



Postat av: Lina

är jag l? :O

2008-02-12 @ 19:22:53
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu