Sportlovs fester!

Ja, nu har två sportlovs fester averkats, och det är bara söndag!
Nu återstår det minst en iallafall, får se om man orkar! =) Hehe...kan (tyvärr) säga att det inte blev några smärre skandaler, för fulla personer det finns på alla fester. Men denna gången var inte jag en av dom som satt vid frukostbordet morgonen därpå och ångrade mig, och hade minnesluckor. Mohahaha....

Vissa blev kanon packade, nämner inga namn, men ni som läser detta och var med på kalaset vet vilka.
=)
Nu hoppas vi på en lika lyckad fest nu på fredag! Haha...
Var hos Lina igår, och kollade på melodifestivalen, skojs. Både jag och Lina skrek rätt ut när ''våra'' låtar gick direkt vidare till final. Aka ''våra'' låtar var Bwo och Frida! Nice!!

Nu orkar jag inte skriva mera, vill mysa med Mr.M i sängen (A) hehe...så nu får ni hålla till godo med smarriga bilder från fredag och lördag.

Puss//Karin



Jag, Sandra och Lina klarade oss iallafall =)



Kiss my butt!



Jag och kusinvitamin ;D



Här var de livat...



Vad är det som är intressant här då?



Dom gillar varann, mer än man kan tro ;D



Martin får smisk! ;O



Twister !!



Gurra och Henrik



Fest för hela slanten...



Hur mår du Simon? ^^,

image102





Sugrör >.< Det var rosa...

image105

Detta är från lördagen hemma hos Lina :D



Martin och Jag!



Den låten han framförde var så frän!

Det var allt gott folk, =)

Ps, Bra att Friida har börjat med bloggen igen, har varit lite tomt! ;/ Ds.

Postat av: Mr A

Ja, tråkigt var nog de sista ni hade på denna fest! Dcok ser jag inga bilder från någon dusch ;)

2008-02-25 @ 00:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu