Artonde året =)

Jajamän gott folk, artonde året har precis börjat! ;D Går det att bli bättre nu?
Nyår ja, undebar dag. Den tillbringades med Mr.M, hur mysigt som helst.
Hans mamma och pappa hade lite kalas hemma hos sig igår, och det var mycket folk och mycket alkohol. >.<
Jag och Mr.M fick smaka litte grann haha, sen var vi ute en sväng. Gick till en fest, där det var lite folk. Men efter att vi hade varit där i kanske en kvart så stormade det in hur många som helst nästan.
Värst av allt var nog gruppen fnissande 92:or men varsin cider i handen, och dom skrek och tjoade; Jag ska minsann inte komma ihåg min nyår ;D
Ja, de kör vi på! >.<

Men, efter att han som bodde i huset hade kört ut nästan alla som var där, gick vi vidare, med cigarr och lakrits shots, tro det eller ej, för att kolla på national geographics. Fnys...
Det var ganska tråkigt, så jag och Mr.M drog hem till honom och åt efterätt. =) Gött de!

Sen blev det nytt år och Jacke Chan för hela slanten. ;D

Hoppas alla hade det fantasiastiskt. ;)

/Karin (lvl 19)

image62  BRA! <---------

Postat av: Lina

Gott Nytt år stumpan :) ses på onsdag!

2008-01-02 @ 21:14:43
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu