Bara en vanlig slapp dag

Ja, en alldeles vardaglig slapp dag.
Har vart inne kollat på film, var till bergvik en sväng. Inte mke mer.
Pratade förstås med en mycket speciell person på andra sidan jordklotet. Mysigt, fast inte lika mysigt som när du kommer hem.

:)

Sen nu sitter jag och har precis tagit emot en hel del kort från förr i världen av Lina! Mohaha, vissa bilder skrattar man hur länge som helst åt.
Tja, man har iallafall bättrat sig med tiden, det kan ja säga ;P

Ska nog se några greveholm avsnitt snart, eller kanske spela lite. Haha är nära lvl nu så..det är ganska spännande.
Jaha, de finns en sak som grämjer mig (eller vad man säger?) att nästa vecka blir det jävligt stressigt.
Torsdag-prov
Fredag -inlämning, stooor i historian. Samt bok recention i engelska.
Och på tisdagen kommer en viss person hem, det är det enda positiva. =)
Matten är jag nog mest stressad över, behöver specialhjälp typ :S Urs..känns dåligt det här.
Men men, har ju gjort mitt bästa iaf, så..

Träffade Friida en snabbis på apoteket (där hon jobbar). Haha trevligt, trevligt !

Nej, nu sätter ja P för den här dagen med en gammal bild på mig och kusinen ;)


Puss//Karin


Postat av: Lina

vad fint du har gjort i din blogg nu när du har gjort om den ;D haha! pöss

2008-01-20 @ 15:08:07
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu