Bra dag, trots ont!

Japp, det har varit en ganska slapp dag ändå. Trots att jag har träningsvärk värre än någon annan >.<
Började 11.00 idag, med engelska. Inte roligaste men ändå. Sånt måste ju klämmas in också.
Hade mat efter det, och det var pannkakor. ;D Yay! Gott de!

Sen gick allt bara som det skulle, kemin gick ganska bra, fattar  hur jag ska göra alla uppgifter, men satt och pratade men Johan en hel del så jag trögade lite.
Efter skolan träffade jag Lina och Sandra. Jag och Lina skulle tillbaka till resebyrån för att betala och fråga lite saker. =)
Så, nu är resan betald (halft) , och vi har bara sju månader kvar att längta efter Greklands soliga stränder. =)
Sen var vi hemma hos Sandra en litta stônn och pratade kollade på tv, och tryckte choklad. =) Kul att träffa dom små änglarna igen. ;D
På lördag kanske de blir tacomys , skojs ;D


Nu går det bara utför för guilden, igår lämnade Micke också >.< Ska lämna snart också, kanske gå tillbaka till min gamla?
Får se om Mr.M kanske kan styra upp allt när han kommer hem...så jag avvaktar tills då!

Mr.M, ja.
Saknar dig hur mycket som helst. Men inte så att jag lider, haha! Jag klarar mig älskling.
Längtar efter att se dig, och längtar efter att krypa ner med dig och känna dina armar som håller om mig.
Sen precis när jag håller på att somna, pussar du min kind, eller drar handen över min arm. =)
Våra stunder är guld^^,
Läste att du köpt saker...men nu räcker de. =) Hehe...köp till dig ist. =) Hahahaha...
ps. lan i morgon.ds
Puss//Karin

image66Detta ska jag göra nu >.< Derivata!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu