Det går bara inte!

Jag kommer aldrig lära mej Matte C. Urs amejjen.
I början gick allt som smort, men nu när vi tränar inför provet så känner jag mig som världens dummaste blondin, som inte fattar ett smack.
Dag ut och dag in tjatar jag på pappa, och frågar samma fråga om och om igen: Kan man bli något i livet om man inte kan Matte C?!
Ja det kan man!
Är egentligen bara matte som krånglar för mig nu, kan göra bra ifrån mig, tillochmed jättebra i vissa ämen som historia och geografi >.<
Skulle kanske valt något annat gymnasieprogram. Något som jag kan, inte som jag borde kunna! :/
Urs, snart är det över, och jag har planer för mig efteråt. Inte ''jobba, sedan resa och uppleva'', den vanliga gymnasie klichéen.  Jag har en hum om vad jag vill bli, tror ja! =) Där behöver man ingen matte c eller funktioner. ^^,
Mina kompisar är mer än bra i mina ögon, och dom kan inget om sånt ;P Hehe

Kom hem snart älskling. Vill ha dig hos mig, längtar efter dig som en jude.
fö fan, kom hem ^^,

image75

Puss //Karin

Postat av: Anders

Men sööööt! :)

2008-01-16 @ 00:35:09
Postat av: Anonym

Men herre gud vilket fint kort!!!!
Alskar dig sa gumman, och vi kommer att fa det bra i varat liv tillsammans! Jag jobbar hemmifran och tar hand om barnen! ;D Thats the plan anint it? :)

2008-01-16 @ 11:59:11
Postat av: Karin

Jaa! Det är precis min plan :D
Du och jag min älskade underbara sötnos!

2008-01-16 @ 16:18:53
Postat av: Lina

Nej inte jag och viktor, vi är inte tillsammns längre! Nej du är inte ivägen :D du är på den vägen jag vill ha dig :D puss sötnos :D

2008-01-16 @ 16:55:41
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Wicky

Vilket fint kort!! Hoppas allt är bra med dig :)

2008-01-16 @ 18:20:38
URL: http://petalicewitch.blogg.se
Postat av: Friida;D

Guud
va sööt du e gumman!
Värkligen jätte fint kort!! Och Du kommer klara de dära galant tillsut vettu^^ Så dukktig så!! Skanar dej dock väldigt mkt i skolan!! SNYFT! Älskar dej tösa mi!!

2008-01-16 @ 20:59:14
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu