En sleten söndag bara...

Ja, idag har inte hänt grejjer ska ni veta.
Har mest bara funnits till.
Jag har tillomed varit så oupptagen att jag har gjort lite matte! >.<
Söndagar...fnys.
Längtar tills nästa söndag istället! >.<

Nu kommer bilderna från igår..eller iallafall några av dom miljonerna ^^,

  Taget med min mobil >.<  Söta :D

=)

Jag och Sandra =)

Jaa, jag tittar på film >.<

^^,

Jag och Lina

Mohahaha

Det blev inte bättre på oss tre! ^^,

Puss//Karin







Postat av: Anonym

Gud vilka fina kort!!! Saknar dig sa! :(

2008-01-14 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu