Fin dag

Ja, det har varit en relativt bra dag.
Började lite tidigt, men jag kanske bara är för bortskämd med att börja elva varje dag ^^,
Mr.M ringde och gjorde mig pigg kvart över sju i morse. Inte undra på att jag sken som en sol hela vägen till skolan.
:)
Sen var det dags för engelska, suck. Drygt men ändå.
Sen strulade Lars till det rejält när det gällde matten. Först var den framflyttat till direkt efter lunch, då vi egentligen har miljökunskap. Men han hade inte informerat miljölärarn, så vi gick till matten först. Men den var inställd, eftersom Lars flumma så..Sen gick vi till miljön men den var också inställd, eftersom då hade budskapet gått fram att vi skulle ha matte :S
Knas..men slutet gott. Jag fick gå hem klockan tolv :)

Sen har jag vart med Kristin nu på eftermiddag/kväll.
Vi åt Ben&Jerry's dinoglass. Förbaskat god >.<
Har kvar i frysen Mr.M så. när du kommer hem blir det glass glass glass =)

Nu sitter jag och väntar på imorgon. Ska klippa mig då >.< Tänka sig att tjejer alltid blir så uppspelta när dom ska klippa sig :D Talar om det för 100 personer minst, sen efter besöket går vi hem och grinar, klagar och plattar till.
>.<
Haha.

Älskar Mr.M, ring gärna igen under veckan :)
(Om du tyckte om kortet kan du få det när du kommer hem)

Puss/Karin

image76

Alla ser föör nyktra ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu