Hejdå söndag!

Hejdå söndag vill jag säga nu. >.< Har varit en dag med blandade känslor. Faktiskt, trots att nästan inget har hänt. Konstigt! :S
Arg- När msn fick rycket och ville inte spela på mina noter längre!
Irriterad- När jag inte kan skjuta med mina (många) nyinköpta pilar >.< Vad är felet?
Glad- När Lina kom hit :)
Ledsen- När jag trodde Mr.M blev arg på mig, för en liten ynka sak. Blev ännu ledsnare när jag insåg hur mycket jag vill ha honom hemma >.<
Munter- När jag klarade av matten (något sånär) utan att fuska med facit eller kolla hur man gör, jag bara tänkte efter och det gick ;D
Besviken- I morse när jag vaknade och visste att klockan inte var mer än nio >.< Fnys!

Känsla just nu: Ganska glad, lite ångest över att inte mer matte blev gjord, men men! =)

Har fixat lite i bloggen idag, med Linas hjälp.
Mer rosa har det blivit, mindre grått det var bra, eftersom grått är en väldigt..tjaa...tråkmåns-färg!
Och en ny och fin ap-klocka! :)
Gillar den mycket!

Nu MÅSTE ni lova att lyssna på denna låten. Underbar kan jag bara säga! =)
(Plus att precis har lärt mig hur man lägger in såna klipp ;P )




Puss//Karin

Postat av: Lina

GILLAR DIN APA :D

2008-01-20 @ 18:13:34
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu