Jag gillar listor ;D

Tja, idag är en sån dag där det inte har hänt så mycket.
Friida har skickat sms och frågat om vi ska lana, med Mr.M och Mr.H.
Mr.M har lovat att ringa mig senare, så jag får la fråga igen.
Han ska nämligen komma hit i morgon kväll! Mys >.<
Om ni tycker att vi umgås för mycket kan ja bara säga att det är för att han åker bort i två veckor på måndag :/ Därför tar vi ut varandra så mycket som möjligt nu ;D Haha.

Så jag vill gärna träffa er Friida, Lina, Sandra and so on nu de närmaste veckorna, och gärna efter de också :D

Haha, rubriken ja. Listor. Här kommer en om det gånga året (för såna är ju så populära)
Så har ni lite bättre pli på vad jag gjorde.


Mitt 2007 har jag :

[x] varit full
[x] varit i slagsmål
[x] varit otrogen
[ ] blivit dumpad
[x] dumpat någon
[x] haft sex med mer än en person
[x] skolkat
[x] åkt polisbil
[ ] snattat
[ ] däckat
[x] svimmat
[ ] haft ett one night stand
[ ] varit i mer än två förhållanden
[x] badat naken - i mitt badkar =)
[ ] varit på en festival eller liknande
[x] fått nya vänner
[ ] förlorat en eller flera vänner
[ ] piercat mig
[ ] kissat på mig
[ ] blottat mig
[x] haft sex utomhus
[ ] tagit någons oskuld
[x] tagit någon sorts drog
[ ] försökt ta livet av mig
[ ] rymt hemifrån
[ ] smygt ut utan att mina föräldrar visste om det
[ ] "torskat" med att vara full
[x] varit kär - Jaa!! Martin <3 ;D
[x] blivit slagen
[ ] haft prov och inte pluggat till det
[x] fått IG i ett ämne eller flera
[ ] fått MVG i ett ämne eller flera
[x] haft ångest över något
[x] varit utomlands
[ ] blivit gravid
[ ] kollat upp om jag har en/flera könssjukdom/ar
[ ] haft en/flera könssjukdom/ar
[/] flyttat hemifrån- flyttat i allafall ;D
[x] badat i havet
[x] varit på en vild fest
[x] varit på en död fest
[x] tjänat pengar
[ ] ätit skräpmat en vecka i streck
[x] jobbat
[ ] fått sparken från jobbet
[ ] mobbat någon
[ ] blivit mobbad
[ ] färgat håret mer än 10 ggr
[ ] brutit ett/flera ben - nyckelbenet
[ ] opererat mig
[ ] skönhetsopererat mig
[x] sovit bort en hel dag
[ ] varit vaken en hel natt
[ ] varit vaken i 24 timmar eller mer
[x] lanat
[ ] haft fest hemma
[x] varit på badhus
[x] slösat pengar på något helt onödigt
[ ] blivit arresterad
[ ] kört rattfull
[ ] åkt dit för rattfylleri
[x] fått kontakt med gamla vänner

Postat av: Junitjej

Listor är roliga!

2008-01-03 @ 20:29:54
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lina

Klart du ska få träffa mig =D Jag & Sandra prata här om dagen att vi tre skulle träffas :D jag och sandra har lite planer vi gärna vill dela med dig ;D PÖSS

2008-01-03 @ 23:35:08
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Friida;D

Åhh vi måste ses nu fan gumman!! Saknar dej som fasiken!
va
ju ett under att man såg er
på sf i några ynka minuter^^, Men jag hör av mej gumman^^!! Miss ya my love!

2008-01-07 @ 13:53:01
URL: http://saikoo.blogg.se
Postat av: Friida;D

Åhh vi måste ses nu fan gumman!! Saknar dej som fasiken!
va
ju ett under att man såg er
på sf i några ynka minuter^^, Men jag hör av mej gumman^^!! Miss ya my love!

2008-01-07 @ 13:53:08
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu