Jag har gjort det ;D

Eller rättare sagt vi, jag och Lina (liiinag.blogg.se) har gjort de!
Nämligen bokat resa till Grekland nu. Den 9 augusti far vi till Kreta och lever rövare. Underbart. Det är ju "bara" sju månader kvar nu=)

Idag har jag varit i skolan, det var faktiskt en ganska rolig dag, kort (fast vi började onödigt tidigt >.<) och allt flöt på.
Johan V i klassen fick skäll flera gånger. Av både data- och engelskaläraren. :) Fniss.
Först satt Markus och Jonas och kasta pappersbitar på Johan, och han blev sur, haha och sa något åt dom som jag inte hörde. Men Otto blev sur, och sa till Johan; "Kom Johan, vi ska snacka du och jag". Johan: "Nej!!" Haha

Sen gick hon förbi dom lite senare och log vackert och snällt mot de andra två, fast Johan fick onda ögat!
Sen blev han tydligen utslängd på datan för dom jävlades med honom där med. =) Haha..sicken klass.

Hehe, föresten hade vi genomgång om Boston Tea Party idag, på historian. Gissa vad jag tänkte på?! ^^, >.<

(Här följer läsning för wow intresserade ;D )
Nu ska jag spela lite, måste egentligen göra matte, men man måste ju visa att man supportar guilden lite nu, när två lämnade den igår. :/ Tragiskt.
Vet ej vad grinda är ?! Hm, kanske står i min bok..Fick höra att man ska vara lvl 24, och det blir jag nog ikväll.
Körde btw en instance igår, helt ensam. Haha, jag dog en hel del gånger, eftersom jag egentligen var för låg lvl, men jag och Teapot klarade det tillslut (efter nästan 12 uppätna köttbitar och 4 healing potions.) Men de som droppade var grönt, kanske ja kan ha använding för?! Och jag fick lite mer dagger skill =)

Puss// Karin

image65

Postat av: Friida;D

Fan va najs gumman,
Hoppas ni får de helt underbart
i grekland med lina^^,
synd baar att inte
sandra kunde följa me för er:/
Men nu blire
lvling på wow asså;D Du e
fan
jävligt
dukktig gumman!
Go fore it!^^,

2008-01-09 @ 21:27:21
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu