Livet mitt är underbart

Men mer underbart kommer det bli om någon vecka =)

Är väldans glad idag, det har vart den bästa på länge! =)
Har fått höra och läsa så bra saker, att det känns som en varm filt är inlindad runt mitt hjärta nu!
Har dock inte gjort så värst mycket idag, har endast haft två lektioner och dagen bara sprang iväg.
Tänk, att om en enda dag gick så snabbt, då måste en hel vecka gå fort det med ;D
Eller jag hoppas iallafall!

Friida var och åt hos oss idag, mycket mycket trevligt. Du får gärna komma många gånger och äta.
=D
Vi räknade ut att varje måndag så kan hon komma, underbart! :)
Sen nu så har jag äntligen bestämt ett historia arbete. Eller, tror jag iallafall. Ska kolla lite mer senare.

Ser fram emot onsdag, torsdag, helgen och självklart onsdag nästa vecka!

Mr.M, jag älskar dig så himlans mycket.
Du ska bara veta hur mycket mina tankar flyger iväg på dig. (Stackars mina kompisar som får höra så mycket om dig)
Men jag kan inte hjälpa, jag är typ nyförälskad även fast det snart gått ett år!
Kom hem snart, så jag får ge dig en puss. >.<


Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu