Mys pys !

Japp, idag har vi (Jag Lina och Sandra) haft mys pys hemma hos mig.
Vi käkade ton med chips, och kollade på film. En kollade vi på två gånger till o med. Fast inte så himlans intensivt. ;D
Tog massor av kort, så i morgon lär ni nog få se dom =)

Idag bokade mamma o pappa, plus Linas familj resa tillsammans till Sunny Beach till sommarn. Haha, jag och Lina har redan gjort inköpslista. ;D
Skulle väldans gärna vilja ha en sån väska! Fnys..

Trött som en gris är jag nu också...Ska krypa ner i sängen alldeles strax. =)

Tänker på dig Mr.M, hur otroligt mycket jag verkligen älskar dig! Ville bara säga så alla vet! >.<

Puss// Karin


Postat av: Anonym

Gumman, vad det an ar for vaska sa behover du inte langta efter den, for jag har kopt en till dig! Och sa har jag kopt en massa saker till dina foraldrar ocksa ^^,

2008-01-14 @ 13:52:42
Postat av: Anonym

Gumman, vad det an ar for vaska sa behover du inte langta efter den, for jag har kopt en till dig! Och sa har jag kopt en massa saker till dina foraldrar ocksa ^^,

2008-01-14 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu