På lan hemma hos Friida.

Japp, jag är på lan hemma hos Friida. Fyra tjejer, två killar. Och mycket wow =)

Idag har jag vart i skolan. Började 12.20, ganska skönt.
Första skolveckan avklarad. =) Skönt.
Ska hem snart också, tror ja. Typsiskt. Men, vi får se.
Ska träffa Lina och (kanske) Sandra i morgon. Ska bli mys =)

Har inte mycket att säga, bara att den vecka har mot alla odds gått ganska fort. Och jag hoppas nästa vecka går lika smort.
Haha.
Ska även träffa Kristin på onsdag, men tyv'ärr gott folk, har jag vigt mitt liv nästa vecka åt derivata. Inte frivilligt, typ!
Det är inte mycket nu på vårterminen, och jag är hur glad som helst över att jag skippa fysiken =)

Nu ska jag spela mer, har inte mke mer att skriva.

Saknar Mr.M , fick prata med han idag lite.
Snart kommer han hem, det är nästa vecka sen är han hemma igen =)
Puss//Karin

hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu