Sista gången idag!

Japp, på våran 9 månaders dag och allt, så ser vi inte varann förens om två veckor. På onsdag om två veckor.
Urs..men jag lovar dig älskling, jag kommer klara mig, och det bästa med det här är att se dig igen efter så lång tid av saknad och längtan.
=)

Nu är jag hemma igen, meen, ja kom på när jag klev ur bilen att sjutton också jag har glömt nycklarna hos Mr.M.
Typiskt >.<
Så, jag hoppas bara att jag hittar min extra skåp nyckel, annars blir det kris!!

Och idag är det internationell fulhetsdag igen. Orka! Det är inge roligt. Man (jag) känner mig som 30++ misslyckad lönnfet och trist. Det är inte så här gottfolk, men det är så iallafall på fulhetsdagar.
Håret ja, det ska jag göra något åt så fort som möjligt. Klippa det lite, och färga en smula. Lite mörkare, haha.
Ska ringa imorgon och se om jag kan få en tid på torsdag eller fredag. =)

En sak till bara, urs...I morgon är det back to school och jag känner inte för det med stort K.
Matte prov om två veckor, och jag och matte vet ju alla att det är som hund och katt. ;(

Hejhej //Karin



Postat av: Lina

Inte torsdag då ska du va med mig och sandris :D:D

2008-01-06 @ 18:42:14
URL: http://liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu