Snart är det lördag igen...

dadadadada....
Eller hur den låten går?!
Iallafall, är detta en sen uppdatering av min blogg.
Sorry you guys :/ Men nu skriver jag iallfall!  :D

Vaknade upp hos Mr.M idag, och vi skulle köpa frukost. Mysigt, fast när vi väl var i affären så visade det sig att vi inte kunde betala..suck!
Vi fick traska hemåt, för att hämta min plånis, men då fick vi pengar av Mr.M's mamma istället, så vi köpte nutella (äntligen :D ) och revbensspjäll, och basturökt skinka. Mycket gott, tyvärr, kanske man måste säga , haha, så tyckte hela Mr.M's familj om nutella >.< Den är nog slut nästa gång jag ska äta mackis där !

Har haft lite främmat  här idag, eller mamma och pappa har haft främmat.
Vi har bara vart med och ätit, och spelat guitar hero.
Sedan försökte vi oss på Peter Answers, men vi är inte tillräckligt andliga..eller något?!

Var ute och letade efter den försvunna kissemissen förut också! Någon hade sett honom, borta vid vårat gamla hus. Var lite konstigt att se det huset igen, när det inte var vårat! Men men, jag fick inget återfall hehe.
Vi hittade honom tyvärr inte! Men, han lever iallafall =) Bra!

Ska sova snart, Mr.M ska bara spela lite, sen får jag krypa ner och sussa!
 
Puss och godnatt//Karin



Postat av: Lina

tyst med dig ;d det är det inte alls det =D
skkkkkiiiiiiiiit bra :D:D:D

2008-01-27 @ 17:13:46
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Micka

haha Peters Answers fungerar aldrig för mig heller xD Är du duktig på Guitar hero då?;)

2008-02-03 @ 12:23:06
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu