Spänd och lite ledsen.

Ja, jag är väldigt spänd inför imorgon :)
En viss person kommer hem, och vi ska träffas äntligen. Efter två veckor ifrån varandra. Skriver mer om det på onsdag =)
Idag har jag pluggat lite matte..Gick ganska bra och då är det där ganska, väldigt tveksamt.
Så är det jämt, man pluggar, tycker: amen det här klarar jag ...inte! Upptäcker man sen..
Suck!

Det där med ledsen är för att min älskade skattkatt är borta. Han försvann i lördags, och har sedan dess inte synts till.
Jag avskyr när sånt här händer.
Hoppas att han är instängd, inte för att det är min högsta önskan, men de skulle kännas lite bättre att någon ringer och säger eran katt är i vårt garage, än eran katt ligger i diket.
SÅ FÅR DET BARA INTE VARA! >.<
Då överlever jag nog inte :/ Jodå, men jag älskar den katten satans mycket.

Längtar tills i morgon, jag tror jag spricker!

Börjar få ont i armen nu, så  jag avrundar.

Puss /Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu