Spark i magen >.<

Suck.
Världens tröttaste dag har det varit idag. Jag har gått runt nästan som en zombie, och gäspat. Jag kom på mig själv på miljökunskapen att jag inte hade hört ett enda ord av vad läraren sa. Hade han frågat mig, vad sa jag nyss, hade jag inte haft en aning! Wierd...

(Nu tänker nån på mig) >.<
However...

Vi hade gympa idag, och jag kan säga att det var nästan det jobbigaste jag vart med om. Jag var hur trött som helst efteråt, men jag presterade också =) Haha, jag fick höra många kommentarer ifrån hur duktig jag var.
Sen blev jag sparkad i magen av Johan B. i klassen. Sjutton vad det gjorde ont >.< Men jag hostade inte blod efteråt tack och lov.

Sen, efter skolan åkte jag hem till Friida. Där var redan Erika, Micka och Wicky. Det var trevligt, det enda vi pratade om var WoW ! Hur kul som helst. Just nu( nu följer läsning för alla intresserade) är jag lvl 22 med min hunter.
Ska försöka bli 30 så snart som möjligt, ska spela nu ikväll och se hur det går. Kanske behöver vägledning ;)

Kan bara säga att jag saknar Mr.M.
Min älskade skatt långt bort i stan. Suck...
Men, jag kan bara säga att jag inte tänker på honom 24 sju.
Bara 18 sju ;D

Puss //Karin

  Åh, när du kommer hem så måste vi ha pusskalas =)

Postat av: Lina

Din lilla WOW nörd ;D

2008-01-08 @ 21:08:36
URL: http://liiinag.blogg.se
Postat av: Mr M

Oj da, du far halsa Johan B att jag kommer sparka han i magen nar jag kommer hem! Nej da men halsa alla i klassen att jag har det skont har nere och att jag saknar dom (forutom en person, Johan Westlund! ^^, nej da skojja )

Om du vill lvla snabbt sa ska du ga till Hillsbrad foothills vid lvl24 eller sa kan du ga till Thousend needles och grinda och gora alla quest du hittar.

Saknar dig som katten alltsa, har redan pussat pa dit kort 3 ggr, och vi har inte varit hemma dar vi har kortet sa mycket enns! :P

2008-01-09 @ 16:01:19
Postat av: Friida;D

De
va kul
att du komm hit igår
å
vi planerade
Kariins änglar å shiet ;D Wiie! Sak bl i riktigt skojj när vi
kör igång med
de!;D Sakanr
dej med faktiskt, ses
ju itne så ofta längre! SNYFT! hehe
får bättra oss^^ Puss puss

2008-01-09 @ 21:22:24
URL: http://saikoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu