Brunchrapporten!

Jajamän, nu börjar de. :D

Igår, när jag kom hem gjorde jag inte mke. Fick tillbaka min dator som jag skickade in på lagning.
Bra service, fort gick det och man fick reda på vad felet var och tillomed hemleverans! :D
Hahahaha, men  de kanske var endast för mig?!
Jag gillar den där Lasse Lindh/Timo Räisinen låten "kom kampsång!"
Riktigt bra, hör den minst en gång om dagen. Önskar jag hade en kamera så jag kunde ladda in lite bilder, men nu får jag leta på google efter fina som passar in! Lite småtråkigt!
Gud vad jag skiftar samtalsämne hela tiden...tillbaka till datorn.
Älskar att den har blivit så snabb, lika som den var i början! :D
Så, jag har ju ett sånt där mobilt bredband från ett bolag som säljer såna ^^,
Men, när man lämnar in en dator på rehab så måste man ominstallera allt igen som man hade innan.
Jag var ju tvungen att installera det där mobila bredbandet igen, men har jag skivan med installationen hemma hos mig?! (Där den för övrigt borde vara >.<) NEJ!
Den är hemma hos Mr.M, och honom har jag inte hört ett pip i från på hur länge som helst!
Lever han ?!

Måste ha skivan, annars inget internet, annars inga foton på som jag vill ha på min blogg och som INTE kommer från google!
Suck...

På tal om Mr.M lever eller ej!
Förmodligen har han jobbat ihjäl sig. Han brukar, eller brukade, ringa varje dag runt 09.00 och prata en snabbis. Men, denna veckan tyst som i graven. Fnys..
Det säger jag bara, har han inte ringt i morgon på hela dagen ska han få på moppo! Ja, jag sa moppo!!

Ska beställa lite från H&M tänkte jag nu! Om de går..vilket jag bävar för att det inte gör. :S
Hej hej, negativa veckan! Jaa, hej hej!!

Puss//Karin

  Brunchrapporten!!

Han är från norrköping, man blir ju skogstoåekee!! >.<

Postat av: Lina

Men Karin, du fick ju så mycket pengar när du fyllde år satsa på en kamera för 1000 spänn billigt och så är dom bra + att då har vi dubbelt upp i Grekland :) PÖSS

2008-07-17 @ 13:27:00
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu