Dålig!

Jag är väl kanske den bästa blogg uppdateraren.
:) Men, varje dag ska man ju se till att de blir!

Gårdagen gick otroligt fort.
Helt plötligt kom jag på mig själv sitta ner och då tittade jag på klockan. Halv tre!! :O Jag slutar ju om en timme!!
Helt otroligt. Nu, sitter jag och kollar på klockan. Klockan är halv åtta, har jag bara jobbat en timme!! :O

Till helgen är det hamnfestivalen. Jag vill jätte gärna dit, och Lina också ^^, Men...bara inträdet kostar 100 spänn.
Visst klart man kan lägga ut det, bara det att jag åker om två veckor, sedan har jag de senaste veckorna lagt ut en hel del pengar. :/ Ville ju spara, >.<
Lina, vi får prova med Micke! Faan, så mycket han snyltar så ^^,

Nu ska jag kolla vidare lite här, och se om jag kan hitta något roligt att hitta på, fredagen den tredje oktober ^^,

Puss//Karin

Postat av: Camilla Aggeborn

Godmorgon sötnos! hoppas du får en underbar dag det ska tydligen bli solsken idag:)

2008-07-22 @ 09:09:58
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja vi får prova med han, han har tagit så mycket dricka av oss, har du hans mobil nummer? ;)VI SKA DIT! :D

2008-07-22 @ 09:12:20
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu