Eländes elände, eller kanske Vad var det jag sa?!

Slutet på den underbara taxfree sagan.
Uppdatering: Man var tvungen att handla för minst 300:- både hållen. Fnys, dyrt tyckte vi, men visst godis går väl åt.

Så, jag powerwalka hem till Lina (liiinag.blogg.se) igår kväll för vi skulle skriva upp beställnigar inför resan.
Vi sitter där och pratar och tittar på det som vi vill ha . (Och det var inte gpdis och parfym avdelningen iaf ^^, )
Dån bläddrar Lina upp en sida med regler som säger att ingen under 20 år får köpa alkohol inom EU! >.<
Fy, f*n , suck...jämmer!! Grrr vad arga vi blev. Får köpa nere på Kreta ist, men det ska nog gå bra det med :)

Så, till något annat.
I fredags så var jag Lina, Mr.M och jag på hamnfestivalen.
Vi satt och pratade ganska mycket, bla om hur dyrt det var att gå in. Och fritt inträde var det endast innan 17.00 när BWO (som vi ville se) började sin 40 minuters spelning 22.00!
Annars var inträdet 100:- och vi betalade snällt runt 18.40 kanske (?) och jag kan säga att det knappt var en människa därinne...Så det stora samtalsämnet den kvällen var hur dyrt det var, och att de måste förlora en jädra massa nu...>.<
Vi bestämde även att nästa fredag skulle vi dit igen, fast då skulle Kate Ryan komma som vi gärna ville se. Betala, visst!!
Men nu, läser och hör jag att allt är inställt.
De höll inte i längden de fick inga folk dit.
Nämen, surprise??
Så, helgens planer esto inställdo! >.<
Får bli en lååång, ensam, lung trevlig helg för mig själv ist :)
Första vita?? Njaa, ska jag spräcka min "inte en enda vit helg sedan skoavslutningen" ?
Hm..får se får se! Men, jag vet vad det lutar åt iaf ^^,


Blir ingen puss på er, jag är ganska trött på..ja allt just nu! Allt skiter sig för mig. Vad betyer det? Att nu kan de inte bli värre, bättre tider är att vänta eller Här har du ditt liv, Kurrin!!

Hejhej//Karin






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu