Gasen i botten!

Längtar efter att komma hem.
Här är det dött, tråkigt, varmt och tyst.
Hemma finns allt detta ovanstående bot på! :)
Visst, jobbet är ju kul, hellre vara här än hemma helt själv en hel dag! :/
Mr.M ringde förut och hade lite problemas. Han MÅSTE sluta jobba nu, annars har han lyckats tjäna ihop över 17100 kr och då, som alla vet, måste han ge 33% av det till staten! Fett!!

När jag kommer hem idag (slutar halv fem) så ska jag byta om och lägga mig i sola ett tag! :) Mums...
Efter de blir det spåret, och sedan duschen.
Ja, kvällen avslutas med spel, är snart lvl 16 med min warrior men de bryr ni er inte om, mohaha!

Btw..saknar den gamla goda tiden i vintras. När alla spelade, eller iaf jag, Wicky, Micka och Friida.
Men, sen kom allt annat emellan typ, mest skolan, kärleken och sommaren.
Hoppas vi kan börja igen till hösten med Karin's Angels, för då är säkert inte Friida nykär och kan ägna lite tid till sånt!
>.<

Ska jag ta lite glass kanske när jag kommer hem? Med nougatsås?
Hm..kanske, kanske inte!!

Puss//Karin


 En strand på Kreta, Chania :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu