Godisvrak!!

Japp, det får man vara på söndagar..(säger vi). >.<

Kort redov. av helgen:
I fredags var jag med Kristin. Vi skulle ut på Arena, (wihoo) första besöket. Var ganska lyckat förutom några killar som kladdade och dansade lite väl tätt intill! Men, då vet man tills nästa gång.
Träffade även några bekanta ansikten därinne, bla Malin :D:D
Det jag fick i mig var två cicer, plus två drinks, som jag inte vet namnet på! :/ Efter första cidern snurrade mitt huvud, vilket är ganska bra med tanke på en viss annan person Kristin berättade om som dricker 12 öl och är salongsberusad!!!

Vi gick ut runt elva, och skulle ta oss lite "luft" mohaha..sen blev vi desbo och ville på privat fest, så vi försökte få tag på ngn som hade, men alla ville tydligen hänga på arena hela kvällen :S Fnys!!
Ringde till en kille i min klass( Lina, Friida, Malin ni vet vem jag menar) för han brukar ha fest för sig ibland.
Eller rättare sagt hans bror brukar, men anyway.
Det hade han inte, men efter att Kristin dragit hem runt halv två så var jag kvar i stan, och träffade denne klasskompis.
Jag skulle bada (full som jag var :/ )
Det blev massa ord, massa ånger kanske.  :/ FÖRLÅT!! Jag hade aldrig menat att det skulle bli så, men ingen kan hjälpa det nu. Kan jag ens be om ursäkt?!
Sedan runt halv tre åkte jag hem, och sussade sött i min stoora säng! :)

På lördagen blev jag biosugen och ringde Mr.M och frågade om han ville hänga med på bio! Han ville! :) Tur för mig, mohahaha
Narnia blev det :) Ganska bra, fast ettan är bättre tyckte jag, men Mr.M tyckte att tvåan var bättre än den första.
Efter det cyklade vi hem till mig, och kollade på Last Comic Standing. Ungefär som Stockholm live, för dom som sett de, fast här tävlar dom i vem som är den bästa ståupparen !
Vi gick och la oss, han var pigg jag var trött. Han visade stolt upp sin nybakade 70 Gnom! ^^,
Sedan blev jag pigg och han trött så vi släckte lampan och Hampus kom in och var hur blöt som helst.
Då blev Mr.M pigg igen och jag trött , (mohahaha) så han gick över till grannen och pallade bigaroer eller hur de stavas (stora, söta körsbär kan man säga. Man köper det ofta när man är utomlands, iaf. vi :P )
Då blev jag också pigg när han kom in med dom igen, så vi mumsade! Gott...
Sen hade vi en underbar natt! :) Hehehe....
Vaknade på söndags morgon när klockan var kvart i två!! Aaaah!!!

Idag har jag inte gjort mke, solat, läst lite, glott på tv och kopplat av! :)
I morgon börjar jobbet! :):)

Puss//Karin



På torget!!


På den där scenen!



Mumms :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu