Hemskaste natten

Vaknade när klockan var ungefär halv fyra, kunde inte somna om.
Jga gick och la mig "i tid" tyckte jag. Faktiskt lite senare än vad jag hade planerat, satt uppe och spelade eftersom jag för det första har fått i gång min underbara dator. Jaa, den är underbar för den går som på silke :) Mjukt och fint, plus att min eminente fästman har lagt in lite spelpengar på mitt acc. så jag var ju bara tvungen. :)
Somnade ganska snabbt, men sedan drömde jag något förfärligt.
Har redan berättat så de inte slår in, men jag drömde att Mr.M sa att han hade fejkat hela vårat förhållande, och att han bara ljugit när han sa att han älskade mig osv :( Ursamejjen.

Som sagt vaknade halv fyra, somnade runt fem, klockan ringde 6. Tror ni inte jag var dödens trött då.
Hade backpain, och yr var jag!
Gick upp och möttes av Håsson (min katt) och fick ett vagt minne av att jag drömt om henne. Stötte på Hampus också, som ville ligga i knät och gosa.
Sen bar det iväg i 100 km/h till jobbet. Gick bra sa pappa :D

Det är bara jag, pappa och Ulf på jobbet idag.
Båda har stuckit iväg nu, så jag är själv kvar.
Sitter och lyssnar på Rixfm (tyvärr) och kollar runt på lite utbildningar som man kan gå.
Har hittat en perfekt i Gbg, men jag säger inte vilken fören jag riktigt bestämt mig :)

Puss//Karin


          Tycker M-K Olsen har ett spec. utseende som man inte kan sätta fingret på.  Sorry alla Olsen twins diggare, hon är inte spec. vacker!
>.<

    Lite föröversminkad, ellerhar tagit det där med lösögonfransar ett steg längre. Nu är det inte ett par som sitter klistrad vid ögat, minst två par på varje öga! Snajdigt, eller inte!

Postat av: Anonym

SLUTA KLAGA PÅ ANDRA, DET TYDER BARA PÅ ATT DU ÄR OSÄKER PÅ DIG SJÄLV..

2008-07-24 @ 16:11:59
Postat av: Kurrin

M-K olsen SER spec. ut för mig. Vad du, Mr.Anonym, beträffar rör inte mig!

Så det så...

2008-07-25 @ 08:49:31
URL: http://kurrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu