Innan lunch! :)

Skall alldeles strax springa iväg och käka lite! Är inte dödens hungrig men, mat skall man ju ha ändå! :)

Har kollat runt lite nu på förmiddagen på olika hemsidor, och skrivit upp olika klädes plagg jag vill ha, och vilka jag ska köpa. :) Vill verkligen ha ett par skor från ellos, som påminner lite om uggisar. ^^, Mohahaha
Älskar hippiestilen också, och folk har sagt, och även jag själv tycker att jag passar rätt ok i den stilen :D
Här kommer en bild på en klänning jag vill ha, fniss!

 Hur snygg som helst, enligt min mening! :)

 Jag har gjort som min käre kusin också gjort, räknat hur många som ringer..nu från halv åtta till 12.20 har 72 personer ringt! :)


Jag vet en tjej, som tycker att detta är den sexigaste kroppen som finns...Fy >.<

 

Vilken tycker ni?!  Här kommer några olika!














Vilken skulle man själv vilja se ut som?! Hm...

Puss//Karin

Postat av: Lina

Som den som är näst sist.. haha tror jag är lite fetare än så men jag tycker det är fint att vara lite mullig :)

2008-07-21 @ 14:35:12
URL: http://liiinag.blogg.se/
Postat av: KARIN

Du, Lina!!

Du är mer som Gwen stefani än beoncye i kroppen iaf. :D:D

2008-07-21 @ 21:21:04
URL: http://kurrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu