Kall-Sune...

PÅ jobbet!
Sista dagen på min näst sista vecka!
Idag ser planerna ut såhär:
* Jobba fram till 16.30
* Komma hem, göra mig i ordning för kvällen.
* Cykla in runt åtta halv nio till stan med Lina. :)
* Träffa Mr.M och Micke på Hamnfestivalen, sedan klockan 21.15 står vi längst framme och skriker till BWO!! :D

Wiee...

Gårdagen:
Igår så skrev jag att det var en såndär dag när man nästan gör vad som helst för en fin komplimang.
Och, jag kände mig lite låg och nere igår samt en stor saknad av en gosig person.
Efter jobbet tog jag tåget till Kil, och tänkte hälsa på min fästman.
Jag kom hem till honom, och han satt i bara kallingar framför datorn med headset.
:)
Jag stod där ett bra tag bakom honom för han märkte mig inte, tillslut kastade jag en skitig strumpa i nacken på honom.
Han vände sig om , och sken upp som en sol! Var roligt att se honom så glad. Han stängde direkt av datorn, och lade sig med mig, och där låg vi länge och bara pratade och skojade om olika saker som vi gjort.
Naturligtvis så berättade jag mina hemska drömmar jag haft på senaste tiden...
Han var väldans go, och sa:
- Men du, gumman. Jag skulle aldrig göra slut med dig, det kommer jag aldrig göra. För jag älskar dig! >.<
Mums,
Sen gick vi till tugget och han köpte en kall sune (calzone :p) och en kebabpizza. Ojoj...^^,

Fick lyssna på en konstig låt om att polisen bara slår osv osv...hmm..

I morse hittade jag kameran :) Ska försöka ta lite bilder, men minnet är jordens uslaste och kvaliten är bättre med mobil kamera. Okej, inte riktigt, men jag lägger väl in en bild eller två så får ni se själv :)

Puss//Karin
                             


                                                                                      


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu