Leave Britney alone ....*hulk*

Känner mig usel idag!
Idag är en sådan dag som man (nästan) skulle göra vadsomhelst för att få höra en fin komplimang av någon för att må bättre!
Det är en spec. person jag tänker på! >.< Som jag tycker borde ringa upp mig i just detta nu, och säga hur mycket han saknar mig och hur fin jag är och att han älskar mig! Men, slår mina önskningar någonsin in?
Nej...

Nu till en annan sak...
Jag läser runt lite olika folks bloggar, och när jag fick nys om blondinbellas blogg första gången (var någon gång i maj tror jag) så var det genom att jag hittade bellasuger.se (hennes hat-club) först.
Så jag började läsa hennes, och jag avskydde henne..Fy! Länge satt det i, och jag ville knappt läsa mer..så självisk, så ful, så bortskämd osv osv.
Fanns ens såna som hon, eehw!

Men...nu har jag börjat tycka mer om henne.
Visst hon känner många och umgås på alla vip-partyn och hon är inte riktigt känd, hon är ju bara en fjortisbloggare!!
Men, finns det egentligen någon i Sverige som är "riktigt" känd?
Nämn en som inte är 40+, inte har medverkat i någon tävling/dokusåpa/programledare för ordjakten och får gå på dessa VIP-kalas?
Nej, just det.
Blondinbella är en ung, men framgångsrik, IT-kvinna (eller tjej?! ) ^^, Inte någon dokuåpa blondin som varit med en säsong i BB, kuckelimuckat i TV, grinat för att mormor skäms över en, förstorat, förminskat, tagit i, tagit ur jag vet inte vad i jag vill inte veta var!
Visst, hon (Blondinbella) har åsikter som jag absolut INTE håller med henne om, men därför gör det de ännu roligare att läsa hennes blogg!
:)
Folk som är annorlunda, det är ju de som är intressanta!

Puss/Karin







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu