Magvärk

En gång om dagen får jag ont i magen, då tänker jag på dig ...så gör allt tusen gånger ondare!

Allt började i fredags, (inte magvärken då, den kom nu). Vi dvs Friida, Mr.M och jag hade bestämt att vi skulle på skumparty!
Jag har alltid varit lite små skraj för skumpartyn, för jag tror alltid att man kvävs i skummet. Nej då, sa de andra de kommer gå bra!
Man kvävdes, kan jag säga!! ^^, Men förvisso så var det trevligt, vi dansade sjöng, drack. Jag drack ovanligt lite för att vara mig. Trilla inte av stolen nu, men jag drack endast två cider. :O Shiet.
Men jag drack dessto mer igår. Då blev det två cider plus en massa ozou! Gott de, hehe.
Vi var nämligen nere vid fryksta igår och partaja. Vi beställde in varsin dricka ( storstark och cider) sedan drack vi upp dom i ganska rask takt, sen blev de en omgång till, och vi dansade. Träffade även Lawner där, mkt skojs :)

Idag vaknade jag jätte sent. 13.40 (kanske 13.37 :P ) Jag låg  där i Mr.Ms säng och önskade att det var min egen säng jag vaknat i!
Men..jag får aldrig mina drömmar eller önskningar uppfyllda så varför denna gång?
Denna dagen har varit en SKITdag!

Puss//Karin

Postat av: Lina

KARIN? har du en hårblås? alltså en egen som du inte delar med mor din?

2008-07-21 @ 10:46:24
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu