Meeen Heeeej är de duee??

Elof Hansson Bygg-gross....ekar i min skalle. Men in ska det!
Mitt lilla sommarjobb, som går ut på att jag: svarar i teflon (telefon), öppnar post (roligt :D ), kopierar fakturor mm. sätter in blanketter och beställningar etc. i pärmar i fin bokstavsordning.
Nice! Det är iaf nice nu när regnet öser ner och man sitter inne på ett varmt kontor, och myser.
Men, inte för mycket mys för då blir de inte mysigt på hullet , mohahaha.

Mr.M ringde runt halv tio, till kontoret!! Vad paff jag blev!
- Elof Hansson Bygg-gross!?
- Hej!
- Hej?
- Vad gör du?!
- Eh..ing...Nämen är det duuu?! Hahahahahaha....

Han satt och smuttade kaffe, och tyckte jag var lat för jag var så trött, och han minsann jobbade hårdare och gick upp sex varje morgon.
Fnys...när jag sov där och klockan ringde så ställde han den på snooze minst 5 gånger!
Så, det där med att gå upp sex, njaa! ^^,
Hahaha...
Jag har iaf fyra veckor att vänja mig vid att gå upp tidigt!

I morgon är det Mary-Kay möte i Kil.
Wiee...
På onsdag är det Rixfm festivalen :)
På torsdag, vanlig dag som denna...
På fredag ARENA! :D Haha..ska inte dricka för mycket, just because i'm snål! ^^, Inget annat! Kan gärna bli lite full
Har inte haft en enda vit helg sedan skolavslutningen, men denna helgen drack jag bara öl och cider och blev inte full. Mohahaha

Puss//Karin

Postat av: Lina

Önskar någon rolig kunde ringa till mig med ;p haha

2008-07-08 @ 13:09:29
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu