My way to silicone!

Jag har funderat i snart tre år på om jag vill ha eller inte vill ha silikon i mina små myggbett som sitter på bröstkorgen.
:/
Jag frågar mig själv samt andra (vilket är dumt eftersom dett är enbart mitt belsut och ingen annans), men jag vill se vilken inställning mina kompisar har.
Vissa tycker nej, absolut inte du har fina redan. Men de jag hör detta ifrån har stora själv, så dom vet inte hur det känns.
^^,
Vissa säger att ja om du vill! Vissa vill tillomed göra dessamma.
Men, nackdelarna tar jag här först:


* Kostar massa pengar
* Man måste vara "sjukskriven" en liten tid
* Man kan få fula ärr
* Man kan få ont i ryggen


Fördelar, enligt mig:

* De blir större, det ser fint och kvinnligare ut
* Bikini plus kläder sitter fint
Fan >.< Kom inte på så många fördelar mer än det är fint! >.< Lite dåligt kanske...men jag har läst så mycket om de att alla negativa saker bombat min hjärna! ^^,
Kanske inte ändå?!

Hm, får nog ta minst tre år till att fundera!

Här kommer bilder iaf på kvinnor som tagit steget!

  Denna storlek skulle jag nog ha tyckt varit bra för mig! :)

 Tycker dessa heller inte ser så dåliga ut

   





Ser lite för runda ut för mig...



 Dessa sitter gaaanska högt upp men men...



Puss//Karin

Blev nog sista inlägget för idag!





Postat av: Micka

Första bilden var finast, såg mest naturlig ut!:)

2008-08-04 @ 23:03:38
URL: http://mikaelasalarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu