Nytt intresse

Ta fram pennan nu för Intresse klubben ska anteckna !!

Mitt nya intresse är att kolla runt på bla. bloggtoppen.se för att se om jag kan hitta intressanta och läsvärda bloggare.
Vissa kändisar hittar man, och är man kändiskåt så bloggar bla. Pernilla Wahlgren, Linda Rosing, Catrin Schulman, Magnua Uggla (som tyvärr avslutade sin blogg i veckan) mfl.

Hittade en blogg som jag tyckte var intressant:
http://www.wysteriiasblogg.se/2008/july/tavling-vinn-en-goodiebag.aspx

Just nu pågår det även hos henne en goodiebag tävling! :) För er som de är långt till födelsedagen för ^^, Hahaha

  Detta är alltså det man kan vinna på henne blogg, och jag skulle vilja ha typ allt på den bilden :O Hehe
Det man tävlar om (och det som är på bilden då, ) är:
Laptopväska från PikMee, Halsband från Puss.se, Gucci inspirerade solbrillor, Butter Face & Body Cream från Nea Of Sweden, Dockor från Voodolls, Spel från Kitsch, Sminkprodukter från smink.nu, Halsband från Jammla, Armband från Lash och Guess Örhängen från Butiken Tid & lust.

Goodiebagen har ett värde av cirka 2600:-

Det ni :)
Man kanske skulle ha en goodiebag utlottning här...
Skoja!! My god!
 Hahaha, men visst jag kan väl lotta ut lite katthår från en dyna  hemma, har mycket på lager ^^,

Puss//Karin

Postat av: Wysteriia

kul att du är med o tävlar :D

2008-07-27 @ 20:01:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu