Sitter på jobbet!

Jaha, då var denna veckan nästan slut.
Har fredagen kvar, och i dtort sett hela torsdagen. Men, idag när jag kommer hem har jag inga planer, förutom slappa.
Och palla...nu börjar ju hallonen mogna, så se upp ni som bor nära mig, och era hallonbusakr hänger utanför eller är perfekt pallnings belägna :D

Som sagt är jag på jobbet atm! Och det är samma arbete som förra året, nämligen hos min fader, på Elof Hnasson Bygg-gross.
Ganska kul, för jag jobbar dubblet såmykcet, så jag har fått fler uppgifter, hehe :)
Faxar, fakturerar, svarar i telefon osv. Men de där vet ni ju!

Igår var det en underbar dag( med tanke på vädret alltså) synd att man satt inne så stor del av dagen. Men senare på kvällen bar det av för mig, Malin och Lina till stan Rix Fm festivalen :D Skojs..hehe
Älskade Brolle!!!
Men men, jag och Lina fick oss ett par skor, sedan runt tio kanske, så cyklade vi hem!
Mohahaha....
Ja, ibland blir det lite drygt att sitta här när inget händer, och jag kan ju inte direkt gå ut och sätta mig i solen heller. Måste ta alla samtal >. < Hahaha
iBLAND har jag så tråkigt att jag spelar alla spel datorn har, så nu har jag lärt mig spela det fantastiskt svåra Kungen.
(Finns på spel, på startmenyn) ^^,

pUSS//kARIN




Detta är kungen....Jag vann!!

Postat av: Lina

NejNej Pia var trevlig när hon ringde :) plus att ni hade en nic fax eller nått den andra kom från värmlands hantverkare ;D haha

2008-07-12 @ 00:33:09
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu