Skäms!

Jag skäms.
Fast först; helgen!

Fredag jobbade jag fram till ca. 16.00
Det var så varmt så vi tyckte att vi förtjänade att gå hem lite tidigare! :) Och skönt var väl det!
När jag kom hem så hittade jag ett paket i brevlådan med kläder i, från H&M! :) Wiiee vad glad jag blev. Slängde mig på lurn och ringde Lina, som inte hade kommit hem än, men hälsade att hon skulle komma och hämta litte klär :)
Sen kom hon och vi snackade, sen ringde Mr.M som ville gå in gratis på hamnfestivalen fast en viss person i kassan (som för övrigt får helgens ris) ville inte släppa in honom :/
Stackarn.
Jag fick super skynda mig, men allt gick bra.
Orkar inte dra allt för det hände så mycket i fredags. :) Men kul var det, och BWO var bra.
Lina och jag drack cider och Mr.M drack öl. :)

Lördag så sov Mr.M hos mig, och var bakis. Eller bara grinig...men han var sur och trött.
Vi stack iaf till stranden och solade, han sov typ. Men som tur var så kom Lina med familj så jag badade med henne ist ^^,
Sedan åkte Mr.M hem och lovade att vi skulle ses på måndagen då han skulle komma och besöka mig på jobbet! ^^, Fniss

Söndag, i stort sett samma som lördag. Solade, badade, njöt.
På kvällen så åkte mamma, pappa, jag och Sture ner till stranden igen för ett kvällsdopp, och sen kollade jag och mamma på vinterresor :) Allt börjar fan ta slut nu, bäst att skynda sig :O
Vi hyrde film också, Beck-Nånting nånting, taskigt minne har jag >.<

Nu till att jag skäms:
Fy fasen för mig.
Tänker så mycket på en viss person (som ni vid detta laget vet vem :P ) och jag tycker han är underbar.
Men så händer vissa saker som gör att kvisten jag sitter på bryts av. :/
Jag pratar med en person då som jag alltid pratar med när något händer som förklarar, drar paralleller och jag tänker är verkligheten såhär? Ja, faktiskt, ibland så.
På kvällen kommer alla hemska tankar, men dom kan man med lite fight slå bort. Men alla drömmar?
När jag vaknar känner jag mig tom, visst kan vara en skön känsla att vara tom, men detta känns så konstigt!

När jag sen vet hur du är på riktigt mot MIG så skäms jag, men vissa stunder så...tar det hårt på en.
Just nu vill jag bara krama om dig, känna dina armar om mig, känna dina fingrar som drar sakta genom mitt hår.
Höra hur du pratar, säger så fina saker.
Att du bara älskar mig, då är allt borta!
Allt är ju mitt eget dumma huvuds fel, inte ditt! Det är ju med dig jag trivs, inte ensam. >.<
Låter så himla himla knäppt, men men ..

Din favvis >.<








Puss//Karin

ps, jag vet TÖNT bilder, men whaaat evvö!! ds

Postat av: Wysteriia

Ååååh men tack så jättemycket :D Vad glad jag blir :D

2008-07-29 @ 08:27:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu