Slut!

Japp, snart är denna vecka slut, och arbetsdagen också.
När jag kommer hem, ska jag bara slappa i soffan..kolla om det går något bra på tv. Sedan ska jag KANSKE palla ^^, Mohahaha
Måste fixa fram en klass till i morgon, skulle ha med några tanter (bla. min mamma) men när jag ringde henne och skulle kolla om det blev något, så var det tydligen ingen som kunde på helgen utan att det var bättre på en vardag!
Great.
Får ringa till några när jag kommer hem, men jag tror det är ganska lönlöst faktiskt :/
Men men...

Ikväll blir det utgång..:) Första arena besöket men Kristin :D Woho...har ingen kamera still, så inga bilder kommer ^^,
Måste lämna tillbaka en jälva tröja, och denna helgen måste jag görat...annars hinner det väl bli student, mohaha

Har inte gjort mycket idag, massa pappers arbete like usual! :)

Puss//Karin

För 5 år sen...
Skulle jag börja på Mörmon

För 3 år sen...
Upplevde jag Camp05 ^^,

För 1 år sen...
Blev jag tillsammans med Mr.M (L)

För 3 månader sen...
Hade jag lägenhet

Igår...
Jobbade jag

Imorgon...
Ska jag sova ut!!

Om ett år...
Tar jag studenten :)

Jag utamanar:
Ingen, som inte känner för det! ^^,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu