Tampongen är sne, ack och ve!

Urs.
Igår så åkte jag, mamma och pappa till forex. :) Vi växlade pengar, jag till Kreta och dom till Bulgarien! ^^, Det börjar närma sig nu! Fniss...<---- ?

Efter det fick jag köra ända hem till Mr.M. Det kunde gått bättre, men det var inga direkta missöden, mer att jag inte släppte upp kopplingen snabbt nog, eller att jag ogillar att växla när jag svänger i en rondell! ^^, Mohahaha

När jag kom hem till Mr.M kan ni ju gissa vad han gjorde :P Men de bekymrade inte mig som gick ut till soffan och somnade en stund.
Sedan var han klar, och vi gick och köpte glass.
Jag ville absolut inte missa bussen som gick 20.20, men klart att jag missade den!
Så vi gick hem till Johan (Mr.M käre kusin) och där var även hans tjej och Mr.M andra kusin! ^^, Hehehe
Mr.M pillade med datorn och vi andra satt och kollade på Ice Age 2! ^^, Sen skulle jag gå hem, eller åtminstonde till tåget.
Då, helt plötsligt, fick jag hur ont i magen som helst. Jag kunde knappt stå upp!! Fruktansvärt...haha! Nu kommer hypokondrikern fram!
Men men, så jag fick läggamig i Mr.M's knä på plattorna och han strök mig över håret, den godbiten :)
När jag kommer till Karlstad iaf, så missar jag ju skoghalls bussen, ofc! Så jag ringer mamma och pappa som kommer och hämtar mig.
Väl hemma blir de tvätta sig, och sedan i sängen.
Kan bara säga att i morse trodde jag att jag skulle dö (av trötthet) Min hjärna är nog inställd på att jag får "semester" om två dagar!  ^^, I morgon kommer säkert bli ännu jobbigare, men denna dagen har gått av bara farten.
Har inte ens hunnit varit inne på datorn förens nu, och de är mindre än en timme kvar, sedan ska jag hem!!
Underbart! :)

Nästa vecka ska Mr.M bo hos mig, för mamma o pappa (och Sture) åker ju bort.
Funderar på party?! Eller ferre, menade jag, för jag är ju cool ^^,
Men, eftersom jag åker på lördagen kan jag inte ha den på fredagen så jag tänkte på onsdag eller torsdag, men folk kanske jobbar?!
Gör ni det, annars hör av er om ni vill ha Ferre! :)

Puss//Karin
Aldrig mer säger jag :| Man dog ju...nästan!

Postat av: Mr A

Skumparty hemma hos dig? ;) Whatever! Count me in! :)

2008-08-08 @ 01:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu