Tråk-måndag!

Har inte lika mke att göra idag som jag brukar.
Visst jag kan nog börja sortera in fakturorna men då sitter jag bara här slapp och trött i eftermiddag så jag sparar det. Har trots allt fått en del post nu på morgonen så helt sysslolös har jag inte varit.
Sitter och lyssnar på radio, p3, kan verkligen rekomendera den kanalen. Hoppas att brunch rapporten ska börja, tror den börjar nu runt elva! :)

Oj vad det ringer nu, hehe...

Har hunnit med en liten lista iaf :)

Jag heter: Karin  och kallas: det också...
Jag fyller: 19  år den: 29 juni 2009
Stjärntecken: Kräfta
Jag kommer från: Karlstad  och bor nu i: på hammarö  tillsammans med: familjen
Jag har/vill ha:barn som heter/ska heta: sylvester, vincent, tyra, kira...?
Jag har/vill ha katt/hund/häst/akvariefiskar/annat: har två katter, vill ha häst
Jag jobbar som/pluggar: Pluggar miljö
Arbestuppgifter/kollegor/lön/trivsel: På sommarjobbet; bra lön, bra kollegor, bra uppgifter! :)
PÅ fritiden brukar jag: Hänga med kompisar, Mr.M, sitta vid datorn osv. men skulle även vilja: träna
För att stilla mitt dåliga samvete: Går jag ut och går
Jag har slutat: Bry mig om folks dåliga inställningar och börjat: bli mer självständig :)
Om fem år tror jag att jag: Jobbar eller pluggar i Gbg
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Dela med mig
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: Att räkna matte! >.<
Jag hade velat uppfinna: Telefonen
Ett pinsamt minne:
Jag blir glad av: Resor
Jag blir förbannad av: Amerikaner
Jag samlar på: Rosa saker
Saker jag är stolt över: Min fästman
Yrken jag kan tänka mig: Massör, pilot, mua, marknadförare
Personer jag inte klarar av: Stureplans hängare, skoghalls hängare
Favorit:
maträtt-
gryta m. ris
grogg- den mystiska gröna drinken, eller friidas limedrink.
glass- ben & jerrys fossilfuel
bil- bentley flying spur
land- sverige eller kina
lag- Färjestad
uttryck- Whaaat?
lögn- Vi gjorde inget :P
tv-serie- Satc, Desbo wifes ^^, pantertanter
film- Winners and sinners
musik- Håkan Hellström, typ indie pop
tidning- cosmo
reklamfilm- Den där för norgeflyg ^^, hahaha
plagg- stor tröja, eller snygg klänning. Eller ett par skit snygga jeans...
affär- Vero, dna eller gina
barnprogram- Bröderna fluff! Går det än eller?! Eller kanske vintergatan! ^^,


Såg även förra veckan i Peyres blogg, >.<, en skit snygg rosa mus, som lyser i mörkret! :)
DEN VILL JAG HA! Den fanns i flera olika färger bl.a. rosa, hallonrosa, mörkrosa, blå, grön ,orange...
Alla kostar 95:- förutom den enkelrosa som kostar 125:-  =)
Tror jag ska beställa en sådan. På www.mrgizmo.com  ^^,




Puss//Karin

Postat av: Lina

Frän mus! :D skulle va snyggt att ha ;d thihi

2008-07-15 @ 09:57:57
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu