Vad fan ska man ha rubrik till?!

Nu är de ungefär 45 min kvar på denna arbetsvecka för mig :)
Sen, ska jag övningsköra, hem och träffa Lina en snabbis, göra mig i ordning för utgång, försöka ta mig in till stan på något billigt sätt! Cykeln är redan i stan just nu, tänkte ta den hem (den har fan stått där sedan i söndags, hoppas den är kvar)
Sedan ska jag träffa Friida och Mr.M, för ikväll blir de skumparty :D
Undar om han ska ta med något fölk?! Kanske Johan?!
Saknar Johan lite ^^, Har inte sett honom sedan skolavslutningen, och det är över en månad sedan. Saknar hans dumma ideér och hans "lägga huvudet på sned när jag pratar"
Mr.M är inte så Johanisk längre :) Mohahaha, han brukade bli de i våras! ^^,
Mest saknar jag nog Mr.M och Johan tillsammans ^^, Hahaha

Nej Friida och Lina, inte DEN Johan! ^^,
Linas valborgsflört :D:D Opppss!!
 


Idag har minsann inte varit en vanlig fredag, det kan jag lova! 

Men, jag kan berätta att igår avklarade jag min första hudvårdsklass. Friida var med också som assistent.
Gick bra tycker jag, var lite nervös och allt satt inte i huvudet! :) Men hoppas de är nöjda med klassen och produkterna som de fick med sig :)
Fick även en sminkklass inbokad också :D Fy fasen, smink de är grejjer det ;D

Nu har jag även pratat med min sommarkollega (hehe) och hon var intresserad!  Kul!



Tänkte bara:


Vem i din klass:

Är snyggast: malin, ^^,
Är sämst på matte: Jag >.<
Är de flesta lärarnas favoritelev: malin igen :)
Är bäst på musik: eh?! finns de nån ? :P
Verkar vara i trotsåldern: westlund
Ser ut att vara mest deprimerad: inger som syns på ytan
Har roligast röst: hahahahaha....o**e
Har snyggast klädstil: JAAAG! :D
Känner du minst: william
Är omtänksammast: martin
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås mer: tjejerna
Betyder mycket för dig: martin, plus någon/några fler
Saknar du att umgås med: biffen och jag på kemilektionerna! Ja, min syster är fortfarande gay!
Verka vara mest bortskämd: Ingen, hahaha!
Är mest irreterande: David när han har sina moments! Annars stör jag mig inte så mke på folk!
Är roligast: Tjejerna, biffen, westlund och martin. Gurra och anton. Simon! :)
Är mest berusad: Henrik! Mohahaha
Borde bli pilot: mohahaha
Skrattar mest: Johanna J, tror jag!
Uppskattar du: Nåra!
Gör ofta din skoldag värre: En irriterande stank :/
Gör ofta din skoldag bättre: Martin
Är sportigast: Johan, Henrik, Biffen...
Är lite borta: David!! Sai!
Är en läslus: Hahaha, jaa, vem är inte?!
Hade du velat byta liv med för en dag: Olle!
Spelar hockey mest: Simon!?
Spelar/spelat trummor: Vet ej!



Puss//Karin
 


         

Postat av: Malin

Fin klass vi har ;)

2008-08-12 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu