Varför?!

Varför drömmer just jag så mycket?
Vist det är kul att drömma, men ibland blir det för mycket.
De senaste dagarna har jag drömt hemskt, men inatt drömde jag att jag var gravid!
Fast jag ville inte vara de, för jag ville inte se tjock ut i bikini, plus att jag ville dricka drinkar i Grekland.
Ha!!

Gårdagen var dryg, inte direkt flög den iväg som måndagen, men anyway. Onsdag idag, veckan vänder.
Två pers lova att ringa mig igår..fick jag något samtal? Nej!! >.<
Fy på er !!

 



Postat av: Elinor

Ha en bra dag ! KRAM

2008-07-23 @ 09:03:56
URL: http://littleellie.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej fy, men då vet vi till nästa fest då ska han INTE få smaka, men vi drar dit ändå va? :)

2008-07-23 @ 14:03:11
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu