Varmt!

Ja, det är sköönt och varmt ute! :D
Jag har solat två dagar i sträck nu...
Mums..och snart måste jag orka dra mig ner till mörudden och bada. Annars kanske de inte blir något bad för mig i år heller.
MOHAHAHA
Men, i morgon ska jag nog bada! Får se om jag får någon med mig :D

I morgon kväll kommer Mr.M också :) Mys pys...
Han stannar tills på lördag! Heheh...
Fast jag hinner inte få mitt pass förens nästa vecka..så utgång blir inte nu till helgen iaf.

Idag fick jag mina Mary-Kay things :D
Nu ska jag börja sälja. Jag och Friida :D:D

Puss//Karin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu