Vill du gifta dig med mig?!

Tänk när man får den frågan!
Jag är giftas sugen, eller vad man ska kalla det!?
Jag pratade med en dam på jobbet, och hennes dotter ska gifta sig den 2 augusti.
Och jag är jättesugen själv på att gifta mig. Jag fick se brudklänningen, och hon berättade om vad som hänt på möhippan ^^,
Mums, plus att Mr.M redan har bestämt datum när han ska fria till mig. Det ska tydligen ske om två år ^^, Hehehe...

Här kommer lite gosiga bröllops bilder, bl.a fyra klänningar som jag kan tänka mig att ha! :)

 Älskar de rosa detaljerna!


 Samma sak här, lite rosa förgyller även ett bröllop! :)


 Nice, med blomatteraljer!


 Som ni kanske ser så tycker jag personligen att klassiska, enkla vita klänningar är lite tråkiga och inte särkilt vackra! ^^,


Det jag (nästan) ser fram emot mest är nog att provsmaka på de olika tråtorna, som jag har snappat upp att vissa gör. Så det är ju nått som JAG inte tänker missa! :) Mohahaha...Muuums...

 Bakelse tårta :D

 Skulle inte sagt nej till det här..




 Om jag skulle gifta mig i fjällen :D

 Choklad tokig som jag är...>.<

Puss/Karin

Postat av: Lina

Ja det vill jag :)

2008-07-16 @ 11:02:23
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu