Zigenarliv dreamin...

Hur bra låt som helst :D
Håkan så klart!

Sitter på mitt rum, med min otroligt sega dator :/ Undrar vad tusan som är med fanskapet?! Blir tokig på att sitta och vänta i tre år för att en ruta ska poppa upp >.<
Kom hem för någon timma sedan från Mr.M
Han kom hit i fredags, och vi myste med att grilla lite dock var mamma och pappa med i bilden också..men men.
:)
Igår åkte vi in till pråmen och skulle ha picknick :D Mohaha, mysigt!
Vi gjorde inte något annat än åt igår :D
Vi gjorde också vårat första "alkohol-besök" till puben. Mums, halloncider!!

Annars under veckan, som för övrigt har gått skit snabbt, har jag umgåtts en del med Lina. Vi har solat och badat litte grann, sen gått en runda eller två på stan :)
Roligt!!
Sedan i torsdags var jag på besök hos en klasskompis..Vi badade i älven och det var skojs!
Även fast vi nästan blev ihjäl bitna av mygg, men jag är iaf inte allergisk! :)
Mohahaha....
Kristin ringde också, och jag fick höra lite av Kom igen Lena, hon stod nämligen längst fram på Arvikafestivalen, och ni kan ju bara gissa vem som stod på scen!! ^^,


Har ingen bild att lägga upp...kanske kan leta upp en från midsommar....

Vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära även om det är för sent att älska dig!
Vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig...

Jag vet inte vem jag är, men jag vet är DIN!!
Dina ord är det enda som når ut i natten!



Shake shake shake


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu