Allt känns bara bättre och bättre!

Ja, allt känns faktiskt bara bätte och bättre.
I morgon är det sista provet som ska avklaras och jag har pluggat en hel del.
På fredag bär det av mot sydligare breddgrader, och biljetterna ( iallfall dit) är fixade, det är underbart vackert väder ute dagarna långa, och idag har jag varit ledig hela långa dagen!
Kunde behövas efter måndagens pinande långa dag. >.< (Började 12.10 och slutade 13.00) Fniss...

Nu ser jag fram emot att denna vecka ska snabba sig, så det blir fredag! Wihoo!!
I morgon är det förövrigt veckans längsta dag, går från halv nio till halv fem! Suck!
Men, som kompensation är jag ledig torsdag och fredag!
Mums...

Gjorde årets första besök på mörudden. Mysigt. Jag, mamma och pappa stack dit runt ett tror jag.
Så nu har jag "fått färg" som man säger...:) Nice

Tänkte avsluta denna dag med lite avkopplande spel, inte för att jag dirket har tagit ut mig av slit idag, men :P
Ska leta upp en fin fin bild, som får avsluta!

image145

Julen 02! Tolv år, utåt stående tänder, och väldigt lycklig över en julklapp som visade sig innehålla The Sims; Hot Date! Woooaahhh!!! :D

Puss //Karin

Postat av: Lina

Haha, denna gågen hann jag först, men gör mig inget om du köper sånt skulle va fint fint i grekland det :)

2008-06-03 @ 23:24:42
URL: http://Liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu