Dåligt

Ja, det är dåligt.
Att jag inte har uppdaterat på så länge ;D Haha

Men, jag har inte så mke att säga heller...Midsommar, blev inte som jag tänkt mig (kanske inte som någon av oss hade tänkt sig) Men, jag hade ändå superkul med Mr.M, Friida och Fredric och alla satt hemma hos mig och drack champange smoothie, bål med jordgubbar och melon, samt nubbe! Fy, det var nog en av de värsta grejerna jag smakat i hela mitt liv.
Jäger är inte favoriten :( Uuu!
Men, annars var det skojs. :) Det gick mååånga telefon samtal, haha.
Ett väldigt intimt eller var man ska säga ?! Haha..^^,
Älskar Mr.M kommentar när han kliver upp dagen efter, (väldigt tidigt för att vara honom samt bakis.)
" Huh...Faa-an vad vi söp till igår då", och världens flin på läpparna. Hahaha...och de kan man väll säga. :)

Denna vecka har bara börjat och jag ser faktiskt  fram emot resterande.
Jag ska bla. få min order jag beställt av Mary-Kay :D Ska bli så spännande. Har beställt smink för över 4600 :-
(Nej, nej, jag ska inte ha det själv, lugn ;D )
I morgon ska jag in till stan en sväng och köpa present till Mr.M som blir 18 på lördag :D
Sen på fredag blir de åka till Kil och städa Mr.M hus -_-', jag vet....Men vi ska som sagt ha kalas där på lördagen :)
Sen är de lördag och det är PARTY ON!!
På söndag sticker jag hem igen, för då blir jag själv 18, och släkten kommer! :)

Så...det var väll allt jag ville säga :D
Puss//Karin



Verkligen hur bra böcker som helst.
Om du gillar thriller/deckare och inte har läst dessa av Camilla Läckberg; Börja läsa!!!

Håller just nu på den boken som står upp på bilden. Bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu