För vi har tagit studenteeeeeeeen......

Inte riktigt, men vi har kollat på studenten. :)
Jag och Lina åkte in runt halv två och skulle titta på när Tingvalla gick ut.
Hehe, och jag har inte innan känt någon direkt lust att ta studenten,  men där, när man stod och såg alla glada som åkte flak, och var glada och fulla. Jag längtar mer än någonsin :):)

Läste mitt horoskop för i morgon, (ja, jag tror jätte mycket på sånt med horoskop och moj)
Det stod att jag skulle vara på dåligt humör, men kvällen skulle bli trevlig och riktigt rolig!
Ja, och jag vet varför jag kommer vara på dåligt humör, och varför det kommer vara roligt senare :)

Har ingen aning om vart vi ska vara efter våran lilla förfest, men det är väll en annan femma.
Har hört att Friida bl.a. vill ha en  Valborg 2.0, men man vet aldrig hur de blir.
Jag hoppas bara på bra väder, att det är soligt och varmt och att det inte regnar =)
Tihi...


Ser inte direkt fram emot detta sista sommarlov....ska sätta stopp för en sak hade jag tänkt också...but..that's the way life turns out. "/
Det är sorligt men vad kan man göra?!?!

Ska hitta en bild nu, är dålig på att lägga in såna ^^,


Puss//Karin



Postat av: Malin

Nästa år, då jävlar...

2008-06-12 @ 21:39:10
URL: http://raggsocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu