Kummelön, känn dig dissad!

Ja, jag dissade Kummelön idag. Tjhiooo
Hade inte haft världens bästa natt, vilket man aldrig har med Hampus. "/ Suck...
Först när man ska lägga sig, då ska han krångla och jobbla (?) kliva över en, jama högt och dregla...
Sen, när man väl lagt sig tillrätta, man tar sin bok och ska börja läsa, då ska han snutta ¹ !!
Jobbigt, och han dreglar kanske 3 liter i minuten...^^,
Sen när man inte vill att han ska snutta, då lägger han sig på det mest opassande stället, typ som på min kudde >.<
Suck...
Sen springer han ut och in på natten, och som gräddet som moset kommer han in med en fågel!!!
Gaahhh...Och alla som känner Hampus vet att han aldrig dödar det han fångar innan han tar in dem.
Så där i sängen fick jag ligga och höra på fågelpip, sedan knaster av ben som krossades!!
Tack Hampus för inatt...

Blev väckt i morse också, när klockan var 05.45 ungefär av en sjönsjungande Haen (mitt smeknamn på honom).
Ni kanske förstår varför jag inte kände för att åka på utflykt då...Hm...

Men, i slutändan ; Jag älskar min lille pojke, :) Han är go men dock enerverande!

¹) Snutta; konstant sugande av en väldigt sträv kattunga på örsnibben. Gulligare när han var kattunge!


Puss//Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu