Mitt första inlägg

Detta blir alltså mitt första inlägg som myndig.
Jag har nämligen födelsedag idag, fast partyt var i går :)
Jag och Mr.M slog  ihop våra födelsedagar, (han fyllde igår för er som ej vet)
Det var hur kul som helst. Jag är bara liite besviken på några som inte kom, och hade "bra" ursäkter som sedan visade sig vara lathet, snålhet, egoism elle något annat i den dära kategorin.

Jaja, kul hade vi som var där, men synd att Malin försvann så snabbt :( Krya på dig lilla sjukling! >.<
Annars så sjöng vi, åt mat, åt efterätt, drack massor med alkohol, haha!
Vi praktiskt taget länsade Mr.M's pappas spritskåp på alla små nubbe flaskor :D
Gott!!
Hehehe, och som vanligt skrattade jag och Friida (nyktra) mest och högst och längst :D Men, ingen waina (?) klaga på oss.
Bilder kommer snart :)
Vi nakenbadade i fryken också, som är så in i bomben kall att man kan frysa ihjäl för mindre!
Fy-derullan!!
BTW, jag struttade runt i min polisdräkt haha, på tolvslaget! Mohahaha....

Nu kommer bilderna.
Puss//Karin

                  
        

Det var de gott folk :D







Postat av: Malin J

JÄTTEMYCKET GRATTIS TILL BÅDE DIG OCH MARTIN!!! 18 är nästan gammalt... Det ser ut som ni hade en trevlig kväll.

2008-06-30 @ 22:30:33
Postat av: Anonym

2008-07-01 @ 02:45:56
URL: http://kornfreaki.blogg.se/
Postat av: Mr A

Är jättenöjd med att polisdräkten blev så poppis :D

2008-07-01 @ 02:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu