Skolavslutning 2008!

Ja, då var den sista ''normala'' skolavslutningen avklarad.
Kvar är nu den allra sista, och den allra viktigaste! :)

Dagen började med att vi fick äta glassbåt och få betyg i klassrummet!
Sen lyssnade vi på esteternas glada stämmor och sedan var skolan slut!
Jag och Nina gick runt lite på stan, och provade skor :D Jisses, jag vill bo i en sko affär!
Efter det åkte jag hem till Mr.M och skulle hämta min mobildladdare, plus lämna en avslutningsros (nej, inte ett sånt avslut ;P ) Han blev glad, och efter det gick vi upp och köpte jordgubbar som jag skulle ha med mig till Malin!

Olyckligtvis så blev jag sen till Malin, så jag och Lina cykla som *** dit senare. :/
Men det var hur trevligt som helst när vi väl var där! Vi satt och drack cider och alkoläsk, käkade jordgubbar, chips och chilinötter. To bad så jobbade Friida så hon var inte med, "/

Runt kvart i åtta stack vi in till stan, och på bussen satt Mr.M, nyrakad och iordning fixad >.<
När vi kom fram gick vi runt, mötte upp Friida och Mr.M stack direkt hem till Wesslan.
Vi gick mest bara runt i kanske en timme, så Malin och Lina stack, och jag och Friida gick vidare mot Gubbholmen och satte oss där med Johan, Henrik, Bloppa och Simon. Det var visst några fler, men jag och namn >.<

Det blev en riktigt tevlig kväll må jag säga!
Alla kunde behälla sina drickor och ingen spydde.
Mötte upp Wesslan , Mr.M och Gurra i musei parken, och det var väl trevligt det med.
Sen bar det av mot Donken där hela gänget var samlat.

Ska bara säga en rolig sak:
Jag och Friida var på väg till Burger King, för Mr.M och jag skulle ha nattmat, och där står en limo, som jag givetvis vill in i!
Jag tar fram charmen och säger; Vilka åker här då?!
Där inne sitter två killar, en med en champange flaska och den andra lite borta.
Samt en tjej också med en flaska i  handen, och hon är hur dyngrak som helst.
Jag ocg Friida kliver in, och vi vill åka med. Självklart får vi det, och jag frågar; Får man smaka lite champange?!
Självklart säger killen, och vi halsar.
Sen får jag smått dåligt samvete, för jag skulle ju bjuda Mr.M på mat, så jag säger; Tack för champangen och kliver ur.
Killarna är något snopna och besvikna över det inställda rundturen! Mohahahaha

Sen såg vi en ännu läckrare limo på väg till Timmys, den var vit :D:D

(Ingen hade i vanlig ordning kamera så, sorry guys! )

Puss //Karin

Kan man önska sig sexiga underkläder i 18 års present? :)
I såna fall, av vem ^^, Mohahaha

Ser fram emot midsommar...




Snygg, finns på http://www.kleio.se/Shop/Index.php för  269 kr.



Denna är bara för snygg! Vill ha faktor 10000!!!

Finns på samma hemsida, för 245 kr.



Postat av: Lina

Önska dig den av Mormor och morfar ;)

2008-06-15 @ 18:56:50
URL: http://liiinag.blogg.se/
Postat av: Mr A

Bad boys bad boys...:)

2008-06-17 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu