Slött, tror inte det!

Nej, tacka vet man de här sista dagarna innan skolan är slut.
All uppmärksamthet riktas till studenterna, med fester, bal, betygssätning, middagar, jippon i skolan och på gator och torg.

De andra klasserna, det vill säga vi i tvåan och de i ettan, glöms bort typ och får ledigt nästan en hel vecka innan det är dags att säga Woho och kuta ut för sommarlov. (Det allra sista :| )
Men, inte fan har jag haft det så...jag har banne mig fått det värre än vad jag hade i tex mars.
Jag börjar varje dag kl. 8.40 och slutar halv fyra.
Min enda lektion hela långa dagen är fältis, och jag tror att jag inte har varit med om något tråkigare.
Möjligen fysik, men det är en klass för sig.

Vi ska lära oss över 150 olika sorter,arter, familjer, och namn på växter, djur, fåglar och insekter.
Gaah....
Jag dör!
Plus att alla matte-data (fast utan data, för det valde dom bort >.<) inte har en enda lektion.
Jo, i morgon har dom drama, nämen oj....Stackare...

Fy fan vad skönt att på måndag är det sommarlov, och jag är ledig i tre hela veckor  innan jag börjar jobba!
Skulle gärna vilja vara med allt och alla, och jag vet att Lina inte jobbar så vi får bara hoppas på vädret :D:D

Vill umgås med Mr.M också, men han ska jobba 10 veckor. Aka, hela sommarlovet :(
Fnys...

Puss//Karin

Postat av: Lina

Ja :) vi kan hitta på en massa kul du och jag :)

2008-06-11 @ 13:11:46
URL: http://liiinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu