Sorg & betygssnack!

Fick ett sms i morse, som var skickat runt tolv i går kväll!

Det var från Mr.M, det stod att "Lillen" var död! Lillen är eller var fågelungen som vi hittade på en parkeringsplats i Kil.
Han hade dött :/ Det som inte fick hända, hände. Det känndes hemskt att läsa smset på något sätt, inga tårar dock, men det blev att en klump. Han var ju något att pyssla om och på ett sätt " uppfostra" att en dag bli en stor fin gök!

Men, nu lever han säkert gott ändå!  :) Bye bye Lillen ^^,

I skolan kändes det som en sista dag då allt  skulle avslutas. Vi hade sista engelska lektionen, där vi hade betygssnack, gick som förväntat :)
Efter det, hade vi historia prov, samt vi miljöare fick göra en lång utvärdering på vad som vart bra osv. Ni vet sånt där lärare alltid vill veta om sig själva. ^^,
Sista frågan var; Skriv tre ord om Martin (läraren)
Jag kom inte på något, måste ju vara något klatchsit för han är en ganska frän lärare!
Så jag skrev pedagogisk, tillmötesgående, och sista var fasen svår. Men där skrev jag, snygg! >.< Mohahaha
Detta var självklart anonymt, så jag hoppas inte handstilen avslöjar mig ^^,
Nej, jag är INTE hemligt kär i min historia lärare, men vad att göra när fantasin tryter. >.<

Efter det blev det uppspel med draman, det gick galant! :)

Sen skippade jag fältis (fältbiologin, jaa, det är lika roligt som det låter >.<

Jag följde med Mr.M hem, vi skulle egentligen packat tills på fredag, men det blev begravning, film och fixa sommarjobb istället!

Ska spela lite nu!

Träffade föressten Malin på Teknikmagasinet :D:D Najs, att få se henne :):) Måste träffas snart tjejor! >.<

image146

Lina, always the good lookin' girl :D:D

Puss//Karin




Postat av: POSH.G

stackars fågel :(

2008-06-04 @ 21:25:00
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: Lina

hahahaha! men roligt kära kusin men okej jajg bjuder på den :D HA SÅÅ KUL I DANMARK!

2008-06-04 @ 22:59:36
URL: http://Liiinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu